Dvoumetrove pasmo...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 18 17:33:57 CEST 2014

Dne 18.10.2014 14:36, balu na home napsal(a):
> no mozeme povedat presne to iste aj z druhej strany.
> Radioamateri urcite maju doma benzin/naftu a generatory na tyzdne
> ostrovnej prevadzky.

Naco agregat? Staci jeden 50W panel, 50Ah akumulator a v mem pripade
FT-817, neni co by se na tom podelalo. A muze to jet skoro trvale. Po CR
se dovolam s urcitosti, kdyz neujde sit, tak urcite jeste lepe ( zadne
ruseni )
Nakonec i Hondu GX1200 domam mam a vyrobky tehle tridy jdou i po roce na
skubnuti...

> A kazdy mesiac ich cely den testuju
Kazdy mesic ne, ale behem tydne urcite 1-3x , posloucham majaky, krouzky...
> a udrziavaju aby mohli hocikedy do 3 minut nastartovat.
3 minuty?  cvaknu knoflikem a jede to :-) :-)
> Mozu iniciativne pokryvat informaciami uzemia kam sa v pripade potreby
> niekolko dni zachranne zlozky nedostanu.
> Pravidelne testuju vsetky radiove systemy a su stale v pohotovosti.
> Vedia kedy, kam a ako zavolat ked vsetko ostatne okolo zlyha.
>
> Nerozpravame sa o volnom oceane, alebo Antarktide. Ale o nasej
> krajine. Takisto ako si ludia myslia ze je vsetko vymyslene, takisto
> si ini ludia myslia ako vsetkych spasia a prestia lebo dokazu vsetko
> aspon 3.5x lepsie ako profesionali.

Vy to vidite v jinych a zbytecne narocnych dimenzich. ( profesionalni
deformace ...? )   Jasne nez se roztoci kolotoc, chvili to trva a
pochybuju ze to pojede z fotovoltaiky, nebo dieselu.

Me staci pro spojeni po   evrope 15W prikonu, pri poslechu o rad mene :-)