Dvoumetrove pasmo...

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Říjen 18 16:29:26 CEST 2014

Koukám, že za těch 10 let, co už po kopcích nejezdím se zase tak moc
nezměnilo. Ale zase to nevidím tak tragicky. Záchranáři byli vždy mistři
improvizace, takže si nějak poradí. Každý velký průšvih začíná chaosem,
který se po čase nějak sám uklidní. To co tu padlo o zavedených
postupech je sice pěkné, ale v praxi to moc nefunguje - je tam příliš
nepředvídatelných okolností i když se na první pohled může zdát, že
třeba právě tohle předvídat šlo a předvídat se mělo.
Např. při požáru veletržního paláce v Praze natahali hasiči hadice,
načež jim je ustřihla projíždějící tramvaj. Kdo tohle nikdy nezažil,
může mu to připadat neuvěřitelné, ale je to spíš běžné. Důležité je, aby
záchranáři nezpůsobili ještě větší škodu než kdyby tam vůbec nebyli. To
byl poněkud nejapný pokus o vtip, ale ze statistiky plyne, že naši
záchranáři odvádějí dobrou práci, zcela srovnatelnou s jinými státy.

Mrazík