OT:USB flash zmizely data

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 17 23:16:40 CEST 2014

v linuxu:

dd if=/dev/zero of=/dev/sdd bs=1M count=1

/dev/sdd je ta flashka, to jak je označená přesně najdete pomocí fdisk -l

a pak ho můžete i strčit do svých windowsů a zformátovat ho.

----- Původní zpráva -----
Od: Jirka Mww

stal se mi taková věc : Mám půjčený jeden starší měřící přístroj , ze
kterého jdou stáhnout naměřená  data na USB flash. Zkusil jsem to na dvě
poměrně velké flashky 4 a 8 GB a nejen že se datanestáhla, ale ty flashky se
teď v PC tváří, že nemají medium. T.J. systém WXP i Total Commander je vidí,
ale píše to, že mám vložit medium.   Nevíte, jak je aspoň opravit ?  O ta
data na nich ani tak moc nestojím. Mohou se klidně smazat.

Pravděpodobně ten přístroj takto velké USB flashky neumí . Malou doma žádnou
nemám.