Dvoumetrove pasmo...

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 17 20:12:03 CEST 2014

 17.10.2014, 20:06:26

Pri povodnich na Morave, v r.97 radioamateri nejakou komunikaci
zajistovali. Jak dulezitou a v jakem rozsahu nevim.
Dokazu si predstavit scenare (ty lepsi), kdy statni slozky funguji jak
maji a nejaka pomoc od radioamateru je vcelku zbytecna.
A dokazu si predstavit jine scenare (ty horsi), kdy to "statni"
funguje bud spatne nebo vubec, a potom bude kazdej clovek s vysilackou k
nezaplaceni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz