1w EMC

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Říjen 17 20:02:40 CEST 2014

Zdravím všechny,
také přidám svou zkušenost. Mám několik čidel 18B20 na 2m kabelu a jedno
na 15m kabelu, vše parazitně napájené, každé na svém pinu v procesoru.
Když jsem osadil doporučené odpory 4K7 tak cca polovina čidel a venkovní
nefungovalo. Když jsem zkoušel tak jsem došel na 3K3 a již fungují
všechny, ale občas má nějaké krátký výpadek a paradoxně to na 15m je
nemá tak časté. Musel jsem to ošetřit v programu.
Milan