Dvoumetrove pasmo...

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 17 13:38:06 CEST 2014

V Ba na tom ide v pohode taxisluzba okolo 76MHz,
446MHz PMR., vselijake modemy. Ale antenu mam na streche.
V byte nehra skoro nic (okrem radia FM)
Dolezite je nastavit spravny Gain - u nizkeho nejde nic
a u prisil vysokeho detto - vstup sa uplne zarusi interferenciami

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Friday, October 17, 2014 11:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Dvoumetrove pasmo...

Dobrý den,

Když už jsme u toho, mám SDR rádio RTL2832U R820T. Zatím se mi na něm podařilo naladit jenom rádio na FM. Je nějaká šance, že na tom chytím nějaké vysílačky? Zkoušel jsem třeba 140MHz, CB, a nikde nic. Maximálně nějaké pískání a zřejmě nějaké modemy, navádění letadel z Chotusic (asi, podle frekvence) apod. Hlas žádný.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora