STM32 a FLASH EEPROM emulace

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Říjen 17 12:02:10 CEST 2014

Dobry den,

mozna by pred reakci stalo za to precist si NA CO reagujete. Resp. proc se
tu to co jsem psal objevilo. Bylo to jen o par radku pod mym prispevkem.

Psalo se tu o tom ze ARM nema zadny prijem z prodeje kremiku. To neni
pravda, ma prijem z kazdeho kusu diky licencnim poplatkum.

To je jediny obsah meho prispevku, prosim nepodsouvejte mi kecy o planovanem
hospodari a breceni nad poplatky.

V.P.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16. 10. 2014 14:47:36
Předmět: Re: STM32 a FLASH EEPROM emulace

"

Dobry den,

nechcem Vam moc kecat do rozhovoru... Len si myslim, ze kazda normalna
zacinajuca sro by mala mat svoj business plan aspon na prve tri roky svojej
existencie. No a pani z ARM.sro alebo nech je to hoci aj akciovka, tak ten
svoj postavili na licencnych poplatkoch. No, a ked si spomeniem na dobu nie
az tak davnu, ked tie mcu na jadre ARM zacali masivne tlacit a rozdavali ich
na kazdom kroku... Tak je to vcelku pekna groteska. No a klasicky bastlici
ako Microchip, ten ma svoje v portfoliu 8-20pinovych mcu, Atmel sa zase
prizivuje na Arduinu... A tak kazdy zaraba svoje grosiky tam kde sa da. Tak
preco placete nad tym, ze ARM zaraba na tych cipoch alebo dnes uz svojom
software?! Vy to predsa nemusite kupovat... A ak odhliadnem od toho, ze to
cele odpisete v ramci planovaneho hospodarstva, tak naozaj netusim, preco
nad tym ronite slzy.

A.