vyspajkovanie elektrolytu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 17 11:50:09 CEST 2014

Dobrý den,

Přidání cínu (hlavně s olovem) dost pomůže. Ale s licnou mám problém.
Kupovali jsme dřív nějaké Chemotronics, a ty odsávaly. Bohužel došly,
tak jsem koupil něco levného na ebay, a s tím se nedá odsávat. Vůbec to
nenasává cím. Musel jsem to napustit tavidlem, a stejně to moc
nepomohlo, a navíc se to tavidlo pálí.

Jaké používáte odsávací licny?

S pozdravem,

--