Jakou koupit mikropájku?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 17 11:40:50 CEST 2014

Dobrý den,

Jo, tohle vozím v kufru. Perfektní věc, až na to uchycení hrotu.
V práci mám WS51, a domů jsem si koupil tohle (hlavně kvůli hrotům,
protože HAKKO používáme v práci také :-)
http://aukro.cz/pajeci-stanice-repro-937d-50w-mikropajka-hakko-i4631664566.html

Sice je to hezké, ale rozhodně se to s tou Wellerkou nedá srovnávat.
Určitě to nemá 50W (neměřil jsem to), ale použitelné to je. I teplotu to
celkem drží.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip