STM32F103 a Arduino-like IDE

Ales Povalac alpov na alpov.net
Čtvrtek Říjen 16 22:37:41 CEST 2014

Kompletní zdrojáky k mbedu dostupné samozřejmě jsou, akorát musíte do
projektu místo mbed vložit mbed-src. Předkompilovanou verzi té
základní knihovny používají jen kvůli rychlosti.

S tím debugováním máte pravdu, ale na většinu problémů stačí printf a
případně togglování volným pinem. Zatím jsem si hrál s Freedom boardy
KL25Z a K64F a musím říct, že se mi mbed moc líbí... kdyby jen neměl
dětské nemoci, v základních knihovnách je dost chyb. Na hraní je to
ale super.

Zdravím
AP