vyspajkovanie elektrolytu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 22:12:00 CEST 2014

Mám o podobné,  na konci natvrdo přiletované mosazné hranolky , v nich
díra 2mm zepředu a zezhora utahovací šroubek M4.
A u jedné 75W trafopájky mám ještě další tunning v podobě ventilátoru na
vrchu trafopájky.
Po hodinové práci při demontáži součástek se nedala udržet v ruce.
Ventilátor 40mm  trafo spolehlivě uchladí a vzduch vycházející okolo
žárovky odfukuje kalafunový odér pryč. Napájení je adaptérem v zásuvce,
od adaptéru jde do pájky 4x0,75  kroucená licna - 2x síť, 2x 12V pro FAN.
Zapínání fanu mechanickou bimetalovou pojistkou nebo posuvným spínačem v
těle trafopájky.

JaKub