Jakou koupit mikropájku?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 21:59:40 CEST 2014

Když jsme u těch mikropájek, neví někdo, kde se dá koupit v "metráži"
taková ta houbička, "špongia" na čištění hrotu? Originální jsem koupil
asi 5 ks za dlouhý peníze a  je mi jasné, že
jsem někomu draze zaplatil to nastříhání a zabalení pod značkou. Mám
pocit, že podobná houba jen ve větším provedení a s potřebnými parametry
bude dostupná jako nějaké  zednické  nebo mycí příslušenství. Také by mě
zajímalo, jestli někdo místo té otírací houbičky používáte tu  mosaznou
drátěnku, třeba :
http://www.ebay.com/itm/Welding-Soldering-Solder-Iron-Tip-Cleaner-Cleaning-Steel-Wire-With-Stand-Set-/200826080850?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ec22ace52

Někdo mi tvrdil, že se při používání "suchého" čištění prodlouží
životnost hrotu, protože se prudce nezchlazuji mokrou houbou. Jaké s tím
máte zkušenosti?

JaKub