Jakou koupit mikropájku?

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Čtvrtek Říjen 16 20:09:04 CEST 2014

V souvislosti s obsahem vlákna "vyspajkovanie elektrolytu" a s příspěvky
typu:

... od doby co jsem poprve sáhl na mikropájku už pistolku používám jen
na ...
... používám Wellerku, ERS 50 jsem míval taky a bohužel musím říct ...

bych se rád zeptal na tip, jakou koupit mikropájku. Léta jsem zvyký na
pistolovku, ale na SMD už to není úplně to pravé. Bohužel elektronice a
konstrukcí s pájením se teď věnuji relativně sporadicky, tak jedno
odpoledne v měsíci, tak nechci kupovat nic extra drahého a profi.
Uvažoval jsem o něčem z Hotairu http://www.hotair.cz/mik_s.php?a=22 (typ
936, 937), případně http://www.tipa.eu/cz/mikropajka-zd-931ls-450/d-83312/.
Případně i tu ERS50, ale popisované zkušenosti jak s pájkou, tak se
Sagatem jsou dost různorodé.

Nemusí být nutně nová, nicméně ani např. a ebay.de jsem se započtením
poštovného žádný extra kup nenašel.

Dík za tip

Martin Marušák