STM32 a FLASH EEPROM emulace

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 18:40:48 CEST 2014

Ahoj Pavle,

vdaka za vysvetlenie. Som si myslel, ze dostanete hotovy layout a k nemu
pridate svoje periferie.

A.

p.s.: Tu pracu o teple, co si ju tu davnejsie postol, som si precital. Tie
kapitoly, ktore ma zaujimali, boli dobre spracovane a na rozsirenie mojich
vedomosti to stacilo. Este raz vdaka.

Dňa 16. októbra 2014 17:54, Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com> napísal(-a):