STM32 a FLASH EEPROM emulace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 16 16:28:15 CEST 2014

Pokud to byla skutecne reakce na me, tak já jsem si nestezoval
na nedostatecnou podporu. Jen jsem se ohradil proti tvrzení pana
Jancury.

Já jsem ze staré skoly. Moje pozadavky na podporu výrobce jsou,
aby byl k dispozici dobrý datasheet. Tedy aby to byl datasheet
a ne datashit.
Pokud jsou k tomu od výrobce nejaké knihovny, tak ty se muzou
hodit pri nejasnostech v datasheetu, kdy se dá nahlédnout
do zdrojáku, jak to vlastne je.
Pak mi stací GCC, make, OpenOCD a oblíbený editor.

Jinak si myslím, ze by tým autoru GCC mel dostat kolektivní
Nobelovku.

PL

******************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>; "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 16, 2014 3:22 PM
Subject: Re: STM32 a FLASH EEPROM emulace

>Podle mì naopak velmi rozumnì uvedl, ze ARM dostává desátky z prodaného
>køemíku stejnì nebo více, nez kdyby mìl vlastní výrobu. Takze by se od nìho dalo
>èekat, ze bude podporovat vývoj a rozsíøení, podobnì, jako to dìlají jiní výrobci.

Vsak ved podporuje, ak myslite teda dnes tak popularne prostriedky
"zadarmo" - dnes uz to bolo spomenute, mbed.

Ale aby som len nenadaval, tak napriklad
https://launchpad.net/gcc-arm-embedded je tiez forma podpory.

Seriozne prostriedky vsak robit nie je jednoduche, a to ani za tazke
peniaze. Bohuzial, dnes maju este aj mnohi pomerne vzdelani ludia od fachu
ten nazor, ze software je lacny, a je ho lahke robit v akomkolvek mnozstve.

wek