vyspajkovanie elektrolytu

Čtvrtek Říjen 16 15:28:46 CEST 2014

No, ten M4 závit mi přijde praktičtější, šroubky mají větší drážku i hlavu.
Funguje to taky skvěle a M4 už se od té doby nestrhla.

Jednou jsem měl v ruce i pájku s tímhle uchycením:

http://www.kutilov.cz/pajky/pajka-pistolova-100-w-extol-craft/

A dělalo se s tím hrozně, snad měla i menší výkon a kontakt v tom podivném
uchycení mi připadal špatný. Ono když se to utahuje rukou, tak se to ani
moc dobře utáhnout nedá, člověku kloužou zpocené prsty a neutáhne to
takovou silou jako šroubovákem.

Tohle je prostě spolehlivá klasika:

http://www.ges.cz/cz/etp-4-s-GES07713170.html

P.K.