Dvoumetrove pasmo...

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Říjen 16 15:22:47 CEST 2014

technika je proste uz takova: cloveka to bavi, nebo nebavi.
a horsi je to, kdyz to bavi: tech novinek po vsech smerech je tak k certu mnoho, ze to vsechno se neda pobrat.
jednak venovat se novym technoligiim a jeste udrzovat ty stare.

mezitim se meni soucatkova zakladna - kdysi bezne soucastky najednou neexistuji (blavi jsem cca pred tremi roky vlitl do GM jak kdysi do prodejny Tesly: potrebuju 7400, nebo jeji nahradu. Prodavac mel misto oci talire a cumel na mne jak na kretena z vedlejsi soustavy, co si mysli, ze je v pekarstvi), to co clovek horko-tezko posklada na kolene s pofidernym vysledkem, je k mani za zlomek ceny jako modul.

tak je treba se rozhodnout - proc to chci delat:
chci to delat, protoze mne bavi citit tajici kalafunu ve vzduchu, obcas si popalit prsty o rozzhavenou soucastku, premyslet, kde sezenu spravny kablik, dratek ... nebo zarizeni poskladam z prislusnych modulu (a treba do nich napalim vlastni soft?) a bude mne bavit spis ta cinnost, ke ktere jsem to navrhoval?

Delam to pro sebe, pro jineho?
Kdyz pro jineho, chci ukazat postup jak se veci konstruuji?

Ano, taky mam pocit, ze kalsicky bastlir je dnes jak dinosaurus: jeste existuje, ale je (jak to vypada) na vymreni.
Cest vyjimkam, co nekde nasli zdroj zive vody, nebo z jejich vajicek se vylihly sauricata

:)

  Sam