STM32F103 a Arduino-like IDE

Čtvrtek Říjen 16 10:50:01 CEST 2014

A neni lepsi si poridit nejaky ten JTAG, pripichnete se na predni hrebinek
desky, z vaseho odkazu a muzete zacit.
Jen pro ST se da poridit ST-Link V2 pod 5$
http://www.ebay.com/itm/ST-Link-V2-mini-Emulator-Downloader-Programming-Unit-Random-Color-STM8-STM32-/251609973875?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a951f8473
Velky JTAG, tedy klon J-Linku poridite za cca 300 s rizikem ze vam chcipne
pri upgradu firmware a za 450 v provedeni kde lze toto riziko eliminovat.
Muzete pak programovat v cemkoliv a nemusite se soustredit najenajke
propietrni prostredi a reseni ala Arduinu.