Vyřešeno: Re: o5 W7 - lze aktivace po naklonování...?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 15 23:58:08 CEST 2014

Teď jsem ten sysprep použil, vypadá to dobře - teď již z toho mám image,
které po prvním spuštění vyžaduje celou proceduru jako při instalaci
nových W ale s tím, že tam jsou všechny aplikace
nainstalované....
Tady : http://www.horalek.org/os/os1/cviceni/tema1_bitova_kopie.pdf
je na to pěkný "help" kdyby to někdo potřeboval

Díky všem , o SYSPREP jsem nevěděl.......jo člověk se stále učí :-)
JaKub