o5 W7 - lze aktivace po naklonování...?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 15 21:08:23 CEST 2014

No, dejme tomu, že to bude funkční, ale jde o tu "legálnost" musi to byt
v kazdem pripade legalni cesta.
Ten nastroj SYSPREP vyrve z image ty identifikační věci a zůstává jen
image s obecnou instalací....
Plán je takový, že image bych nahrál na samotné SSD disky, ty pak
distribuoval a každý si to "do-aktivuje"  sám
na vlastním stroji.

Ale nejsem si právě jistý, zda to neporušuje nějaké licenční podmínky
Microsoftu.  O vlastní programovou výbavu té image nejde , tam je to v
pohodě.