Re: Lepení PLA

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Říjen 15 21:06:03 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 15.10.2014 od Jaroslav Buchta:

> Nepochyboval ani na vterinu ;-)

Tak to mám radost.

> Ale zas ty 3DFactories by mela bejt dost znacka, je trosku jiny uz
> pri ohybani toho dratu, asi opravdu dost zalezi na typu materialu a
> vyrobci, coz jsem az tak moc necekal...

3D Factories je sice značka, ale mně osobně to nepřesvědčilo. Za prvé
se s tou cívkou z vlnité lepenky dost špatně manipuluje, pořád se to
ohýbá, až se celá rozpadne, za druhé ten plast není žádná velká sláva.
Ano, testoval jsem i tento plast, ještě tu někde mám část cívky
černého ABS 3 mm. Samozřejmě, je lepší než Plasty Mladeč, ale zase
nebudeme přece porovnávat s tím nejhorším plastem na trhu :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem