alternativa k STM32F4DIS-BB

Středa Říjen 15 10:36:28 CEST 2014

O desky by nebylo jedna je na konci USB kabelu a druha se bude valet nekde
pobliz. Horsi to mozna bude s modulkem PHY, ten jsem uz neuspesne hledal
pred mesicem, pokud bude pristi tyden cas, pokusim se dohledat a udelat par
testu s ksandou od HDD.

V mezicase mrknete treba sem
http://blog.tkjelectronics.dk/2012/08/ethernet-on-stm32f4discovery-using-external-phy/
je tam  STM32F4DISCOVERY s RMII PHY na 20cm kabelu slozenem z vonych dratu
zkroucenych do svazku a jede to na 50MHz hodiny u PHY. Nejspise s
*http://www.wvshare.com/product/DP83848-Ethernet-Board.htm
<http://www.wvshare.com/product/DP83848-Ethernet-Board.htm>*

Pokud jde o mnou zminovany profi vyrobek v kterem byl RMII PHY pripojen
ksandou. Dostal jsme se k tomu, pri vymenach odpalenych PHY a tak jsme moc
nestudoval jak maji resene zapojeni. Co si tak pamatuiji tak deska s PHY
byla vice mene katalogove zapojeni, zaujaly me LED, nebyly na ethernet
patici,ale nesmyslne blikali na desce, uvnitr zarizeniu, kde je nikdo
nevidel. DPS dvouvrstva, na konci klasicky konektor dvourady 2,54, pak
ksanda delky neco pres 10cm. Na proti strane hlavni deska, urcite
vicevrstva s BGA IC. Ksanda v te zakladni hustote vodicu,ale zda nebyly
nektere signaly sitneny zeni nevim. Rekl bych ze PHY melo 50MHz krystal,ale
prisahat bych na to nemohl. Chodilo to bez problemu na 100Mbitech