alternativa k STM32F4DIS-BB

Úterý Říjen 14 19:14:54 CEST 2014

No na pokusy jo, ale stve me, ze ty kity se blbe osazujou na desky, at
uz univerzalni nebo nejake finalni - uz navrhuju takovou minimalni desku
pro 32F429 s 16b sdram, nejakou SPI FLASH, ethernetem (RMII se tedy
netreba bat? Tem LAN87xx staci i na to hodiny 25 MHZ, jestli jsem to
spravne pochopil, to by mohly jit z MCU a stacil by 1 krystal) a FTDI
prevodnikem FT230 (to se hodi pri ladeni, protoze reset procesoru
neprerusi spojeni), USB OTG i pro napajeni, nevim, jestli osadit i USB
HS PHY . Zbytek GPIO na 2 rade piny 2,54mm po stranach, pokusim se  o co
nejmensi rozmery na asi 4-vrstve desce (prototyp u nas, pak 10ks v
Cine). je neprakticke stale dratovat obvody kolem MCU znovu jinak a na 4
vrstve pujde IMHO udelat dost huste osazeni a i odolnost proti ruseni
bude lepsi.
Klidne pak dam design k dispozici a ted uvitam namety a pripominky co
jeste zahrnout do navrhu.