Ponuka zamestnania pre stredoskolsky vzdelanych technikov

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Říjen 14 16:45:17 CEST 2014

Škoda jen, že český systém školství je teď postaven tak, že původní role průmyslovky zcela zanikla. Všichni, kdo jen jen trochu něčeho chtějí dosáhnout automaticky odchází na univerzity. Ti co nejdou dál studovat jsou buďto totální lemplové nebo naopak velmi schopní jedinci, kteří už během školy založí své firmy a někteří už během středoškolského studia mají výdělky vyšší než jejich pedagogové :-)

Jakub Šerých