trosicku OT: nejmenovana soucastkova drogerie a jeji tlumocnici

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Říjen 14 14:42:56 CEST 2014

Mne to pripomelo moji zkusenost s profesionalni tlumocnici na presentaci motoroly, kdyz kdysi davno panove predvadeli propojeni dvou PC pres vysilacky (cca rok 1990):

Chlapek zacal (anglicky) tim, ze opracni system je pouzit MS Win.
Tlumocnice okamzite simultanne prekladala: Je pouzit operatorovy system (ted nasledovalo male zadrhnuti, nasledne se jeji oci zacaly povazne zvetsovat) male jemne okna (a nasledovalo zoufale rozhlizeni se po rehotem smikajicim se davu)

:)

  Sam