RE: vyzrazené heslo na seznam

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Říjen 14 14:30:13 CEST 2014

Pokud si dobre pamatuju, tak POP3 a SMTP maji nekryptovene heslo.
Takze nekdo mohl odposlechnout po ceste.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: 14. října 2014 14:23
To: HW-news
Subject: vyzrazené heslo na seznam

Zdravím,

dnes jsem dostal tenhle report o nedoručení - viz níže. Co na tom bylo
zajímavé (a zároveň děsící) je to, že místo xxxxx bylo skutečné a aktivní
heslo na email.cz.
Samozřejmně jsem ho hned změnil, ale  pokouším se zjistit co se vlastně
stalo.
Do schránky přistupuju ze 2 PC (Kubuntu 1404 a Kubuntu 1204 -
aktualizované) a pouze přes Thunderbird. Nepřipojuji se ani přes web a ani z
PC s windows. Kudy mohlo dojít ke kompromitaci hesla?

Díky
Petr

You message for<ali.tara2015 na yandex.ru>  from 2014/10/13 could not be
delivered.
It's attached below.

Důvod / Reason:

4.0.0 smtp; 451 4.7.1 Sorry, the service is currently unavailable. Please
come back later. 496WxnhJqW-2G0WZ7Pl

Persistent Transient Failure - Other or Undefined Status

Fragment původní zprávy:

zapik na email.cz:xxxxxx;||smtp.email.cz||25||zapik na email.cz||xxxxxx