Slevy v TME a kosik

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Říjen 13 23:41:42 CEST 2014

Ahoj,

jak jsem minule psal o tom TME, že mi neposlali zásilku, tak ještě
jedna zajímavost. Totiž já jsem v úterý v noci naložil zboží do
košíku, jenže jsem si neuvědomil, že ten blbý automat někdy kolem 2.
hodiny ranní košíky vysypává. Tak mi ho vysypal. To mě dožralo,
zvlášť, když ten vysypaný obsah dá na parkoviště až po několika
hodinách. Tak jsem nevěděl, co jsem všechno naložil...

Čekal jsem asi do 4, kdy se to objevilo na parkovišti. Tak jsem to
zase dal do košíku, ale nějak jsem nestíhal dodat zbytek. Nechal jsem
to tedy na den. Říkal jsem si, že objednávku odešlu ve středu
dopoledne.

Jenže jsem to nestihl do těch 11, tak jsem to pak nechal na noc. Ve
středu před půlnocí jsem si všiml zajímavé věci, že se objevily slevy.
Vůbec jsem netušil, že nějaké mají být, dávalo to 15% slevu. TME asi
dělá slevy, aniž by to zákazníkům oznamovali.

Co mě ale zaujalo, bylo to, že v košíku se sleva neprojevila, byla jen
v katalogu. Tak jsem postupně vyházel všechno z košíku a znovu to tam
naložil. Sleva se tím projevila. Samozřejmě jsem toho vzal o hodně
víc, než jsem původně zamýšlel. OK, jenže jsem pak musel odskočit a
nestihl zboží objednat. Přišel jsem zpět k počítači asi 30 minut po
půlnoci a koukám, že sleva skončila. Ale v košíku zůstala. Tak jsem to
rychle objednal a prošlo to.

Takže jen abyste věděli, že ten košík nemění cenu. Co se do něj
naloží, to tam přesně zůstane.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem