Re: Izolační trafo a zásuvka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Říjen 13 04:43:59 CEST 2014

Dobre rano,

dakujem Vam za rozsirenie mojich obzorov a objasnenie sucasneho stavu.
Viete, vo svojich spomienkach som sa vratil cca 35 rokov dozadu. Teda do
doby, ked bolo vo vtedajsej republike vsetko unifikovane, najvyssi stupen
umenia bol cierny pasik, k danemu umeniu bol jednotny 300 strankovy
obrazkovy manual od p.Sebeja, a jedina filozofia, ktorej som v danej dobe
rozumel, bola rozbit hubu tomu druhemu skor ako ju rozbije on mne... Ten
manual by som mal mat odlozeny kdesi v pivnici, teda pokial mi ho vykradaci
myslienok a rozleptavaci osobnosti este nestihli ukradnut alebo znicit.

No ale vratme sa spat k elektrotechnike. Myslim, ze ste pochopil, co som
chcel svojim prirovnanim k obycajnym smrtelnikom a ninjom naznacit. Zabudol
som este na samurajov, ale to uz je naozaj velka rarita... :)))

A.