OT - Zasilky z Ciny

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Říjen 12 11:25:46 CEST 2014

Teda není to o balíku z číny, ale jenom z čech - v úterý dle trackingu ČP:
poslána SMS, že budou doručovat, následně že odpoledne doručovali a
nezastihli a následně že poslána SMS o nezastižení.
A skutečnost - ani jedna SMS nepřišla, s balíkem taky nikdo nepřijel (jsem
si 100% jistý, protože jsem dával dohromady dveře od domu a nikdo se
nezastavil), a druhý den pošťačka donesla spolu s dopisy papír od balíku se
včerejším datem. A korunu tomu nasadila slečna na přepážce, kam jsem si pro
ten balík jel. Na dotaz, jestli si ty údaje z trackingu cucají z prstu a
vysvětlení co že se stalo, mi bylo odpovězeno, že oni nemají nic společného
s doručovateli. A na žádost o sepsání stížnosti, že tam není vedoucí. No a
svoje jméno mi řekla až na podruhé, když jsem jí vysvětlil, že stížnost tedy
podám jinak, a bude i na ní. Něco jako jmenovka na viditelném místě taky
nebylo.
Takže za mě - služby čím dál horší, ceny vysoké, jejich pracovníci lžou, ale
od minula došlo k posunu - už mi netvrdí, že doručuje jiná pošta, tedy jiný
státní podnik, ale že s doručovateli nemají nic společného.
Tak jsem poslal stížnost na poštovního ombudsmana a uvidíme co z toho bude,
protože za poslední rok, je to s balíky tak půl na půl - polovina v pohodě,
druhá polovina průšvih (vůbec se nesnažili doručit a následně nemohli najít
- trvalo 2 měsíce, než mi balík vrátili, další balík na dobírku doručili,
ale peníze jsem z nich páčil 1,5 měsíce, ...). A při představě, že tato
firma řeší dodávky korespondence od úřadů, kde se hraje na fikci doručení,
tak jenom čekám, kdy mi na dveře místo pošťáka zazvoní někdo od soudu, o
kterém jsem vůbec nevěděl. Proti tomu je nějaký špatně doručený balík
drobnost.
Je to o lidech, ale jako příjemce v takovém případě nemám možnost volby.

Tomáš OK2MTM