ethernet s IP

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Říjen 11 16:53:43 CEST 2014

Dne 11. října 2014 16:45 Pavel Brychta <pavel.brychta na duhasys.eu> napsal(a):
> Jenomže - zrovna v případě diskutovaného ETH řadiče - by byla výsledkem
> podstatně větší paměťová náročnost a snížení spotřeby velice diskutabilní.
> Vzal jsem Arduino Nano, které se mi válelo na stole a změřil to. Bez
> Ethernet shieldu je spotřeba z USB 5V 30mA s Ethernet shieldem je spotřeba
> 170mA...

ENC28J60 je opravdu dost nenazrany (W5100 taky). Neni to proto, ze
podle normy si musi povidat s jinym zarizenim po 100m kabelu?

Jenze kdyz jsem zkousel RS-485, tak MAX485 taky celkem dost zere.

Treba u nejake meteostanice si umim predstavit nasledujici prasarnu:
pripojim do ethernet shieldu napajeni, poslu data na server, odpojim
napajeni ethernetu, X minut pockam a znova.
Sice nebude zarizeni trvale dostupne, coz stejne mozna nebude potreba,
ale spotreba hodne klesne. Navic Arduino by se dalo prepinat do sleep
modu.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl