[MECH] Dostupnost naradi

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na gmail.com
Sobota Říjen 11 13:58:08 CEST 2014

Hornbach moc neznám, ale třeba v Bauhausu mají zavedený systém trvale
udržitelného snižování kvality a zužování sortimentu. Před pár lety se
tam ještě dal narychlo koupit třeba šroubovák, když ve firmě poslední
zlomili. Teď už bych to neriskoval, nehledě na to, že kromě
nejběžnějších typů tam to co potřebuju stejně mít nebudou :-) Jistota
je nakupovat třeba od průmyslových dodavatelů nástrojů, já objednávám
u http://www.hoffmann-gruppe.de Tam ten klíč mají v pěti provedeních,
včetně prodlouženého a zúženého.

Aleš Procháska