OT - TME boduje

Sobota Říjen 11 13:29:10 CEST 2014

Já: (viz výše)....
Pak jsem ho při tom nechal.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 10. 2014 18:59:07
Předmět: OT - TME boduje

"Ahoj,

v noci ze středy na čtvrtek jsem si objednal zboží v TME. Jenže jaksi
ve čtvrtek odesláno nebylo. Dnes jsem volal do Ostravy s dotazem, kde
se to fláká...

Chlápek: "Vy jste si to neobjednal, ta objednávka je stornovaná."

Já: "Objednávka není stovnovaná, má číslo XXX a já mám potvrzení
objednávky."

"