[MECH] Dostupnost naradi

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 10 23:12:22 CEST 2014

 10.10.2014, 22:56:34

V globalizatoru to nevedou, to mate pravdu, ale nic specialniho to
neni, alespon zatim.

Uplne nejobycejnejsi, cernej stranovej klic 5,5/7 Tona stale dela,
takze by mel bej bezne k sehnani, ale uz jsem ho par let nekupoval.
Koukam ze dneska uz delaji i 5,5 ocko-plochej CrV, to driv nebejvalo.

220 kulatech za tuhle http://www.gme.cz/sada-klicu-proskit-hw-609b-p731-221
mini sadu, taky neni zadna palka, 5,5 je tam hned 2x, jednou plochej a
jednou ocko, pokazdy na jinem klici.

Ale nejlip mi do ruky padne ocko-plochej CrV KENNEDY 285-256, koupeno
za cca 50 kc pred casem u Bartaka, coz je takove lepsi zelezarstvi,
kombinovane s hospodou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz