STM32 external CLK

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Říjen 10 18:33:19 CEST 2014

Myslim ze az dojde na zverejneni aktualne rozpracovane revize tak si budete
moci list trosku proskrtat.
Na cast veci uz mi prisly notifikace o oprave, zbytek potrebuje vice casu na
kontrolu.
Kazdopadne mam vyridit od kolegyne podekovani za vyzivny material.

Jedno rychle info ktere se tykalo i moji F0 -> RCC_CSR - tip bitu je "r"
krome RMVF. Ten je typu rt_w. A maze vsechny priznaky vcetne sebe.

@ST

"
>Jeste poznamka - v tomhle nam pomaha sledovat ruzna fora a diskuze kde
>uzivatele na dokumentaci konstruktivne nadavaji. Takze pripadne konkretni
>pripominky prijimam i na tomto mailu, nejlepe oznacene urgent aby nezapadly

>mezi konferencni prispevky.

http://www.efton.sk/STM32/STM32F4xx_doc_errors.txt , aktualizujem ho vzdy
ked najdem nieco nove, ale je 'F4-centricke, kedze to vyplyva zvacsa z
mojej kazdodennej roboty. Myslim, ze dotknuta osoba (osoby) o tom vedia,
ale nepochybujem, ze tie moje aktualizacie nesleduju (to by som ani
necakal). No a stratil som uz energiu prenasat neopravene chyby z verzie
do verzie, takze nieco co tam mam pre UM v4 este stale je aj v UM v7.
""
wek

"