USB OTG u telefonu

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pátek Říjen 10 17:01:34 CEST 2014

Netuším jak je to řešeno na hw úrovni, ale zatím mi všechna Android
zařízení co mám doma usb otg nějak podporují/podporovaly se správnou verzí
fw a to včetně úplně prvního Androidu tedy HTC Dream/G1. Nezkouším v tom
ale flashky, nýbrž zrcadlovku která má své vlastní napájení, případně
usb-serial převodníky.

S pozdravem
Jiří Němec