ethernet s IP

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Říjen 10 15:43:31 CEST 2014

On Fri, Oct 10, 2014 at 02:05:38PM +0200, Petr Labaj wrote:
> Opravdu?
> Apropos - kolik stovek řádku kódu napíšete za hodinu?
> To teda musíte být pěkně v balíku, řekl bych. A kliku od
> domu už zřejmě máte pěkně ošoupanou od head-hunterů.
>
> PL

Pisu "minimalisticky".

Kdyz jsem naposledy neco takoveho delal, tak jsem za 2-3 odpoledne
mel zarizeni, ktere si z DHCP dokazalo zjistit svoji IP adresu,
pres NTP nebo Time zkusit zjistit aktualni cas a jeste odpovidat
na ping a dalsi specificke UDP packety. A jeste do toho je nutno
zapocitat cas pro ovladac pro ISA sitovou kartu (ano, tehdy jeste nebylo
ENC28J60 dostupne) s proprietarni plač-a-klej (plug-and-play :)
inicializaci.

Samozrejme, ze se nejednalo o zadny "univerzalni" stack, proste
jsem napsal ciste to, co jsem pro sebe potreboval...

P.T.