Stavebnice Elektra, prakticke poznatky z pouzivani.

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Říjen 10 15:37:28 CEST 2014

Jasne APC7  je na principu vlnovodu.
Ja myslel neco takoveto :
http://cz.farnell.com/jsp/search/productdetail.jsp?SKU=1638942
Jen jsem to v te rychlosti nemohl najit.
Da se to cvaknout shora i z boku a je to univerzalni, tedy je mozne je
do  sebe zacvaknout a je to v tom kloubu pohyblive.
Bude urcite neco podobneho na podobnem principu pripadne by slo neco
vymyslet vlastniho a nechat vyrobit u cinana, ale to je otazka financi
pochopitelne i poptavky trhu.
Po vcerejsku me jeste napadl repair kit ;-) , kdy po spatnem zapojeni ,
tedy prepojeni jednoho pinu, odesel 555 na vecnost a ja jsem je nestihl
zachranit, dcera byla rychlejsi.
Tedy vetsi kosticky  + patice DIL  kde by to slo vymenit + nejake
tranzistory a obvody k nahrade.
A myslim si, ze by  to bylo temer dokonale, stavebnice neni spotrebni
zbozi, proto by to cenu mohlo navysit bez vyrazne zmenseni kupni sily.
Kdyz jde o darky pro deti, tak se da privrit oko nad cenou.

LK