USB OTG u telefonu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Říjen 10 15:07:38 CEST 2014

Zdravím osazenstvo,
pořídil jsem si nový tydlifón Samsung S5 Mini a jediná výhrada, kterou k němu mám je, že nepodporuje USB OTG (možnost připojení USB zařízení (třeba Flashky) k telefonu.

Zdá se mi velmi nepravděpodobné, že by dnes příslušný chipset v telefonu tuto možnost nenabízel, tak si říkám, že to spíš výrobce zablokoval, aby nemusel řešit problémy s nutností externí zařízení z telefonu po USB napájet (jiný rozumný důvod mě nenapadá).

Tak mě napadlo, jestli by to třeba nešlo rozchodit takovou USB trojvidličkou, kde bych si USB zařízení napájel sám z nabíječky a do telefonu zavedl jen zem a datové dráty.
Myslíte, že by stálo za pokus něco takového zbastlit nebo jsou mé představy zcela scestné a z principu něco takového nikdy nemůže fungovat?

Díky za názory

Jakub Šerých