Externí disk 2TB, napájení přes USB 2.0 ?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Říjen 10 14:49:42 CEST 2014

Se spotřebou (hlavně při startu) <= 0.5W.

Ale mám dojem že některé nefungují za všech okolností. Zařízení, které pracují dle specifikace, dávájí nejdříve jen 100mW,
po inicializaci pak až 500mW. Kdysi jsem měl takový (1.2GB :-) a vím, že někde mi to blblo (chtělo externí napájení, které
se pak mohlo klidně ukopnout).

ced