ESP8266 - ma uz nekdo?

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pátek Říjen 10 03:51:28 CEST 2014

Na http://www.esp8266.com/ už pro to dokonce mají hotové gcc, jinak
existuje asi 1.5GB balík nazývaný SDK obsahující virtuální stroj s čínskými
windows, eclipse a kompilátorem pro tuto architekturu. Takže programovat to
půjde, pokud tedy koupíme správný model s vyvedenými správnými piny. V
nejhorším případě vždy půjde naprogramovat přímo ta spi paměť.

... já mám 2 kousky objednané již asi 6 týdnů a zatím nedorazily.

S pozdravem
Jiří Němec