Pristupovy system pro zavoru

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 21:07:17 CEST 2014

Lidi to zneuzivaji, bud volaji znamemu, ktery ma opravneni a ten jim
otevre, nebo dokonce ma uzivatel aplikaci, ktera pri prijeti SMS z cisla
"kamarada" prozvoni branu.
Totez RFID 125 KHz, casem se zacalo parkoviste plnit vic a vic. Pak se
zjistilo, ze nekdo dela kopie RFID ( u 125 kHz jak jsem zjistil zadny
problem)

Ted je tam kamera a cte SPZ, ale uz jsou i taci, co maji kartonove
cedule se spravnym cislem za oknem a pri vjezdu rozsviti dalkova svetla.
Nevim, kdo na to prisel, ale oslni to pry tu cast snimace kamery kde je
SPZ a kamera pak najde ten kus papiru za oknem :-(