Pristupovy system pro zavoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 9 20:54:16 CEST 2014

Poslal jste odkaz do svého my.ebay. A tam ostatní přístup nemají.

PL

************************************

From: "M. Marusak" <m.marusak na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 09, 2014 9:29 PM
Subject: Re: Pristupovy system pro zavoru

Já jsem pro potřeby našeho domu koupil tohle
http://my.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?MyEbayBeta&CurrentPage=MyeBayNextListIndex&ssPageName=STRK%3AME%3ALNLK%3AMESINDXX&_trksid=p2059210.m2034.l3388
ještě to nemám úplně rozchozené, ale práce s čipy přímo pomocí přístroje
funguje správně. Počítám s tím, že to zavřeme do nějaké krabice a
připojíme externí čtečku.
Přes RS485 je to připojitelné k počítači, je dodáván i obslužný program
umožňující jak stahování zapamatovaných hodnot, tak programování včetně
zmíněného card managementu (vč. časové závislosti, dovolených aj.).
Bohužel právě to spojení přes RS485 mi na stole nějak nechodí, příčinu
neznám, je to moje první práce se 485. Mám k tomu tento adaptér
http://www.ebay.com/itm/161264238508?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649.
Ještě ale polaboruji.

Za ty prachy to asi nemá chybu.

Martin Marušák