Vadny frekvencni menic v pracce AEG

Dusan Dolezal duffa na email.cz
Čtvrtek Říjen 9 10:12:07 CEST 2014

Mohl. To je prave to co mne odradilo znovu investovat do noveho menice.
Motor sice vypadal OK, odpor vinuti v poradku, vizualne vinuti taky
neposkozene, tocil se lehce, kabelaz taky vypadala v poradku, ale ja uz tomu
proste neverim. Ten menic odesel 2x a zena si uz drive stezovala ze se to
chova nejak divne, ze ji prijde ze se ta pracka zastavi a celkem dlouho nic
nedela a tak (mam pocit jestli i nezminovala ze se nekdy program uplne
prerusi ale s tim si nejsem jisty). Abych rekl pravdu tak jsem tomu moc
nevenoval pozornost, ono ta pracka byla hodne ticha a treba pri napousteni
vody nebyla skoro slyset a zaroven to napousteni bylo dost pomale tak jsem
si rikal ze se ji to jenom zda a myslel jsem si neco ve smyslu "zenska vecne
nespokojena, houby tomu rozumi ale bude brblat" :-)  No dodatecne musim
uznat ze mozna mela pravdu a je tam nakopnute jeste neco jineho.

Kazdopadne pracku jsem zatim nechal stat na chodbe, pokud bych v dohledne
dobe sehnal nejaky bazarovy dil tak to mozna jeste zkusim ozivit, matce
pomalu odchazi asi 20 let stara Tatramatka tak by ji mozna jeste vyuzila.
Jen se obavam ze k pracce prekazejici v predsini budou taky jiste vyhrady
tak to dlouho nevydrzi :-)

BTW vzhledem k tomu jak nas relativne drazsi a jakoze kvalitni pracka
vypekla jsem tentokrat zkusil zabrousit do opacne casti cenoveho spektra a
koupil nejakou Gorenje, papirove stejnou resp. v nekterych parametrech i
lepsi nez ta stara (jen ma klasicky motor s uhliky) ktera byla momentalne v
akci za 6599,- coz neni ani dvojnasobek ceny za ten menic. A to pocitam jen
cenu dilu, kdybych si to nechal vymenit servisakem tak pocitam ze bych se
dostal tak na 2/3 ceny nove pracky :-( Tahle planeta je posledni dobou
nejaka divna...

D.Dolezal