ESP8266 - ma uz nekdo?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 8 22:40:27 CEST 2014

Ja objednaval teprve vcera. Rad bych na tom rozbehal jen jednoduche
GETy, nejakou hodnoutu plus ID vysilace, na strane serveru do databaze
(nejaka domaci cidla - bezdratovy teplomer, baro, vlhkost a podobne),
vypada to, ze by to mohlo byt pouzitelne.

Jsem zvedavy na prvni dojmy, uz aby to tu bylo... Jen je trochu skoda,
ze to neni 5V tolerant ani trochu, holt si budu muset dat bacha na ruce
pri dratovani na stole.

Pavel Kutina