Re: Hlídání čtyřnožců v bytě

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Středa Říjen 8 11:45:03 CEST 2014

Díky za komentář - ano, "pořídit si kočku = akceptovat kočku" (cituji: "In
the domestic house cat, the cutaneous marginal pouch of the outer ear
allows the animal to hear the thoughts of humans and behave contrary to
logic. This often causes confusion in primates and delights the feline
immensely, it is the only way they know joy").  "Vstup zakázán" tedy mají
jen na linku / stůl a do ložnice, dodržují aspoň ten druhý (zatím), protože
dveře.

Představa byla, že systém 1) upozorní, že kocouři zákaz porušili, 2) umožní
zjistit, v které části bytu se nacházejí ("last seen"), 3) v době
nepřítomnosti (2 dny) upozorní, že se něco děje, resp. neděje, a je třeba
je zkontrolovat náhradním dvojnožcem. I když k tomu možná bude stačit
http://www.scottcutler.net/catpoop/catpoop.html ;-)

Jako nejschůdnější a nejspolehlivější se dle všeho tedy jeví RPi + webcam,
zaexperimentuji a dám vědět, byť 10xRPi to asi nebude ;-)

RT