Re: Hlídání čtyřnožců v bytě

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Středa Říjen 8 10:36:11 CEST 2014

tak pokud na to staci RPI + usb kamerka (za cca 120 kacek) ja to delal podle tohoto navodu (aspon pokud mne pamet neklame - ale ten program motion si pamatuju):
http://pingbin.com/2012/12/raspberry-pi-web-cam-server-motion/

hral jsem si s tim jeden vikend - docela zajimava vec. dokazal jsem spustit prehravani zvuku, rizene zapinat/vypinat GPIO - tedy prakticky cokoliv
ale identifikovat objekty dle poctu nohou - to jsem fakt nezkousel :)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Wednesday, October 08, 2014 at 10:19 AM
From: "Roman Trunk" <trunk.roman na gmail.com>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Hlídání čtyřnožců v bytě

Protilodní mina je asi trochu "overkill", stačí Blender Defender http://www.youtube.com/watch?v=5Lj3s1g7ExM ;-)

Většinou stačí, když zvukově přivolá dvojnožce (zatím k tomuto účelu výborně slouží indukční sporák) a ten si to už se čtyřnožcem vyřídí... resp. dodá informaci do Raspberry a ten už to zpracuje (s tím už si poradím, jde mi o tu prvotní detekci).

Bylo by ideální, kdyby systém dvojnožce ignoroval (proto úvahy vedly směrem čip / tag).

RT