VYRESENO Linux - laicka otázka

Kosta info na mcu.cz
Úterý Říjen 7 18:28:09 CEST 2014

Takže děkuji všem za nápady a rady, pomohly, problémy byly dva
1. naboural se autostart APACHE, to nylo snadno nalézt a opravit
2. změnila se IP adresa přidělená DHCP serverem, to mi trvalo trochu
déle, tedy trvalo to déle protože mě to vůbec napadlo :)

Ještě jednou děkuji

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský