Re: Linux - laická otázka

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Úterý Říjen 7 15:16:12 CEST 2014

Proč hned instalace? Pokud instalace/live, bez monitoru to nepůjde. Je to
opravdu nejrychlejší cesta. :-)

Ještě je možné připojit sériák a podívat se na průběh startu, nevím ale,
jestli ten váš daný linux je takto nastaven.
--
Milan

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kosta <info na mcu.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 10. 2014 15:14:01
Předmět: Linux - laická otázka

"Takže popořadě:
- bydlím na Studních - prý to bylo něco globálnějšího a nešla většina KH
cca 10minut
- SSH se tam nedostanu
- disk myslím není dělen, alespoň co si pamatuji, tak jsem ho záměrně
nedělil (co si udělalo Xubuntu samo ale nevím)

stáhl jsem si Xubuntu 14.04, udělal z něj bootovatelný flash disk a teď
otázka na tělo, je možná instalace přes SSH, nebo tam fakt musím
připojit monitor?

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský