Re: Linux - laická otázka

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Úterý Říjen 7 14:27:41 CEST 2014

Ahoj,

v první řadě se podívat co je na konzoli, jestli reaguje, jestli se lze
přihlásit... Třeba tam už bude jasno. Pokud se zdaří přihlášení, určitě
zkontrolovat místo na disku (df -h), a podívat se na průběh startu /var/log/
messages. Pokud se start nezdaří ani opakovaně, pak nějaké live distro třeba
na usb... ale to už by mělo být trochu podezření, kde je problém.
--
Milan

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kosta <info na mcu.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 10. 2014 14:22:13
Předmět: Linux - laická otázka

"Zdravím,
omlouvám se za stupidní otázku - ráno vypadla elektřina (nějaký problém
u RZ) celé dopoledne jsem byl mimo barák, teď po návratu koukám, že se
nemohu dostat na lokální server (viz:
http://mcu.cz/news.php?extend.3695.2 ) samba jede, do složky "www" se
dostanu, ale SSH, Apach, vzdálená plocha nereagují - u serveru nemám
monitor a než ho začnu hledat a připojovat se chci zeptat CO TO JE, kde
mám začít hledat chybu a problém - jsem v linuxu krapet poučený laik,
takže prosím pomalu a trpělivost :) Server jel nepřetržitě od v článku
popsané instalace, no a teď nevím jak dál :(

Díky za každé nakopnutí

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský