Sutaze mladych elektronikov ZENIT, 31. rocnik

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Říjen 6 17:01:05 CEST 2014

rozdiely v hodnote cien neplanujem. Podla toho kolko sa podari zohnat
prostriedkov, by som chcel dat kazdemu rovnaku cenu. 5 (6) osciloskopov,
ktore som vybral nie je zase az tak vela penazi...
b.